4 سال پیش 4 اسلاید 49 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (31)
  • هلاااممم هپی مپییی 700•-•🥝🌸
    کلیلیلییییییی 7کا شدنتو ببینم🕶️🍓
    مفالکتتتتتتا باشههه^^🌧️🧸
    بیو جایزع سیب بقول🍏🍎😔😹

    • عحررررر‌تنکی‌لایفمح:))💕عاه‌من‌عاشخ‌سیبم:]^^

  • مفالک
    عاجی میشی؟ایدا11

  • عحرررررررر هپی مپی🥲🥀👌

  • های صوییت گرل 🧸💕🌸
    مایل به فرند؟🥑
    یونگ جئونگ ¹⁴ خش لاب•-•💮🍯🍓
    من موخام ایدل شم میای تو یه گروه باشیم؟🍦

    • یح‌آیم‌هلا¹³:)نیم‌کمپانیمون؟:]^^💕

    • خش^^🧸❤️
      «کمپانیS-V» هستش :]🌸

    • باشه‌لایفمح

    • میص^^

    • 𝓱𝓮𝓵𝓪❥
      موزیک گوش میکنم!
      | 4 روز پیش
      باشه‌لایفمح
      -----
      لایفت؟توشکر‌خوردی‌بش‌گفتی‌لایفم!•-•
      پدر....ایشش🍓🗿😹

    • 😐🥤

  • 𝓱𝓮𝓵𝓪❥

    یک پاسخ جدید به نظر شما: میگم چرا خدا رو اونجور نوشتی مگه چی داره😐😐😐...

    بیکاری‌ناموصا؟:]

    20 دقیقه پیش

    ب ط چ مگه با تو صحبت کردم😐

    • ولی‌من‌با‌تو‌صحبت‌کردم،بیکاری‌زیره‌هر‌تستی‌ایراد‌میگیری؟واقعا‌ب‌تو‌چ‌که‌خدا‌رو‌اونجوری‌نوشته؟دوس‌داشته‌دلش‌خواسته:|🎏

    • زیر چه تستی ایراد گرفتم چیه مگه من چی پرسیدم جنبه داشته باشین البته که اصا نیاز به جنبه نداشت سوال به این کوچیکی حالا اگه مای یا بلینک بودم میگفت لاومح‌نپصمح‌اینمح‌اونمح‌😂 ولی چون نیستم‌اینطوری میپره به آدم اونم بخاطر یه سواااال معمولییییی

    • من‌خودم‌بلینک‌نیسدم•-•!وهیچوقت‌بین‌ادمای‌عادی‌با‌ادمای‌کی‌پاپرفرق‌نمیزارم:|چون‌خودم‌ن‌کی‌پاپرم‌نه‌انچنان‌طرفدار‌کیپاپ‌ولی‌اینکه‌از‌همچی‌ایراد‌میگیری‌رو‌مخه‌میفهمی؟•-•ازپروفتم‌خیلی‌خوشم‌میاد‌همین:|💕

    • خب من از چی ایراد گرفتمممم میدونم آدم کرمویی هستم و زیر همه تستا اظهار نظر میکنم ولی خب از چی ایراد گرفتم بگو میخوام بدونم
      و من زیر تست دژاوو چیه فقط سوال کردم ایراد نگرفتم
      منم کیپاپر نیستم فقط طرفدار بی تی اس و تی اکس تیم💕🦋

    • خو گفتی خدا رو چرا اونجوری نوشتی😔😂به مولا به ادم بر میخوره😔😂
      گروهای خوفین:]💕

    • داوشم‌کاری‌به‌هلا‌نداشته‌باش‌کاری‌داشتی‌خودم‌در‌خدمتم‌من‌ازت‌عذرمیخوام•-•🦋

  • ʜɪ ɢᴜʏꜱ'🙆🏻‍♀️🍓
    ما گروه گرلز پلنت عصدیم'🍓
    اصم فندوممون بریتز هص'🙆🏻‍♀️🍓
    تشکیل‌شده‌از•-•💕
    صاشا‌'🍓لیا'🌸صوا🦋
    فنمون‌شو و حمایت کنح پلیز!'🍓
    ــــــــــــــــــــ
    عایم‌صاری بابت تبلیغح اگح ناراحت شدیح•-•🙆🏻‍♀️💕

  • عحررررررر‌لایفمممم🥺🍓🌸
    میصییی‌عخشمممم:]🌨️💕
    اکلیلی‌گشتممممم•-•⛅🍬
    سنوو:ویکیت‌اینجا‌ذوق‌کرده🙂😹🤝🧸
    عاههه‌توهم‌خیلییی‌کمکم‌کردییی‌عخشمم^^🦋
    عاههه‌چسب‌بدههه🥺😹🧚🏻‍♀️

    • عحرررررر🥺💕عاشختممممم^^!:)عحررر‌اچک‌ب‌مولا‌اچکک~:)))🌸🖇️عحر‌گالفمم:]!💕بیههه‌چسب‌خواهران‌کنگ‌و‌کانگ‌رو‌استفاده‌کوللل^^!💖

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.